Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Microsoft popsuł Google’a

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Microsoft popsuł Google’a
wstecz

22.10.2013

Microsoft popsuł Google’a

Wraz z systemem Windows 8.1 pojawiła się nowa wersja przeglądarki Internet Explorer. Jak się błyskawicznie okazało, „jedenastka” niepoprawnie wyświetlała wyszukiwarkę Google.

Z nieznanych bliżej przyczyn przeglądarka Internet Explorer 11, po wejściu za jej pomocą przez użytkownika na witrynę wyszukiwarki Googke, przełączała się w tryb zgodności. W efekcie zamiast najnowszego wystroju owej wyszukiwarki, internauci widzieli jej archaiczną wersję, która na dodatek wyświetlała się z pewnymi drobnymi błędami.

Co jeszcze ciekawsze, problemy te nie występowały w wersji rozwojowej tej przeglądarki, a wyłącznie końcowej.

– Wygląda na to, że Google wprowadził zmiany do swojej wyszukiwarki, co wpłynęło na to jak wyniki wyszukiwania są wyświetlane w niektórych przeglądarkach. Dokonaliśmy odpowiednich zmian by upewnić się, by to nie dotyczyło użytkowników Internet Explorera – oświadczył Microsoft. Faktycznie, od niedawna wszystko wróciło do normy. Co konkretnie było problemem, niestety, nie wiemy.

ŹRÓDŁO: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: