Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności/Nowoczesny system B2B w firmie Yamo

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania


Nowoczesny system B2B w firmie Yamo
wstecz

13.12.2011

Nowoczesny system B2B w firmie Yamo

W ostatnich dniach wdrożyliśmy system Multichannel Commerce – rozbudowaną platformę B2B, która pozwala na efektywniejsze prowadzenie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów i poprawę standardów obsługi. Co to oznacza dla naszych kontrahentów?

Szybka obsługa
To przede wszystkim szereg korzyści wiążących się z poprawą jakości obsługi zamówień i reklamacji. Systemy B2B są wdrażane m.in. w celu automatyzacji czynności, które nie wymagają ingerencji człowieka (np. przyjęcie zamówienia), ograniczając znacznie czas potrzebny na wykonanie tej czynności oraz ilość zaangażowanych osób. Zamiast długiej wymiany maili między klientem a sklepem, platformy B2B automatycznie sprawdzają ilość dostępnych produktów na magazynie i przesyłają informację zwrotną do klienta. Skutkuje to nie tylko szybszym zrealizowaniem zamówienia, ale również lepszymi kontaktami z klientem, który na każdym etapie realizacji zlecenia może śledzić swoje zakupy w systemie. To duża wygoda dla kontrahentów - wszelkie informacje (m.in. związane ze zmianą statusu zamówienia, terminami realizacji, wysyłką) otrzymują oni bezpośrednio na maila.

Mniej błędów
Platforma B2B to także możliwość prowadzenia szeroko zakrojonych akcji promocyjnych i programów lojalnościowych. Dzięki wdrożeniu systemu B2B możemy zaoferować naszym klientom szerszy asortyment i większy wybór. Ułatwienia związane z gospodarką magazynową i prostsze tworzenie opisów towaru umożliwiły nam zwiększenie ilości produktów w naszym e-sklepie. Udało nam się również wyeliminować dużą część prostych pomyłek – platforma B2B pozwoliła na automatyzację wielu czynności, dotychczas realizowanych przez pracowników. Obecnie, dzięki automatycznemu przypisywaniu wszystkich informacji dotyczących transakcji do konta użytkownika oraz bezpośredniemu składaniu zamówień w systemie możemy uniknąć wielu błędów. Łatwiej i szybciej realizowane są także reklamacje – historia zamówień i powiązane dokumenty są od razu dostępne na platformie.

Komfort i funkcjonalność
Dużą zaletą wdrożenia platformy B2B Multichannel Commerce jest jej integracja z Impulsem – systemem klasy MRP II / ERP. Ich połączenie otworzyło przed nami możliwość znacznie lepszego dotarcia do klientów i poprawy większości procesów zarządzania i administrowania firmą w jednym systemie. Zaletą takiego rozwiązania jest nie tylko komfort codziennego korzystania oraz prosty dostęp do informacji, ale również doskonała funkcjonalność, na której skorzystali także nasi kontrahenci.
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: