Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Uszkodzona przesyłka - zadbaj o prawidłowe zgłoszenie szkody

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Znajdź nas na Facebooku


Uszkodzona przesyłka - zadbaj o prawidłowe zgłoszenie szkody

Uszkodzona przesyłka ?

Pamiętaj i dopilnuj!!!
Podstawą złożenia reklamacji jest prawidłowe i zgodne z regułami wypełnienie (podczas dostawy) protokołu szkody!!


Uszkodzenie opakowania:
Każda przesyłka musi być sprawdzona przy kurierze w momencie odbioru, a w przypadku wystąpienia podejrzeń lub stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy spisać protokół opisując szczegółowo typ uszkodzenia np: wgniecenie, rozcięcie zamoczenie, odkształcony karton, rozerwana taśma, odgłosy sugerujące uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz opakowania (szczególnie istotne w przypadku produktów posiadających szybę - typu skaner lub urządzenie wielofunkcyjne) itp.

Czynności te musza być wykonane w obecności kuriera, zaś odmowa kuriera do przyjazdu i sporządzenia protokołu jest podstawą do zgłoszenia w YAMO, do opiekuna handlowego lub na Pokaż email reklamacji dotyczącej pracy kuriera.

Ogólne informacje na temat treści zawartych w protokole szkody:
Protokół powinien być spisany przy kurierze podczas doręczenia przesyłki (nie po kilku godzinach czy następnego dnia) i zawierać następujące informacje:
  • stan opakowania (z zaznaczeniem informacji o nawet najmniejszych wgnieceniach opakowania zewnętrznego),
  • opis uszkodzenia (co jest uszkodzone i ile sztuk),
  • nr listu przewozowego,
  • datę doręczenia,
  • nazwisko osoby przyjmującej przesyłkę,
  • nazwiska osób sporządzających protokół,
  • dokładne określenie oznakowania opakowania, (np. obecność naklejek lub napisów "ostrożnie", "kruche" itp.),
  • nigdy nie zostawiamy pustego pola dotyczącego zabezpieczeń wewnątrz opakowania (styropian, folia bąbelkowa itd.)
  • nie zaznaczamy PO ZGODNYM PRZYJĘCIU U KLIENTA.

Po sporządzeniu protokołu szkody prosimy o przesłanie go do opiekuna handlowego i/lub do Pokaż email. Spełnienie tych zasad przyspieszy proces reklamacji.

Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z oryginałem sporządzonego protokołu szkody na adres: Yamo, ul. Okulickiego 26, 05-500 Piaseczno z dopiskiem SERWIS oraz o poinformować o tym fakcie na adres: Pokaż email i Pokaż email. Po otrzymaniu i weryfikacji przesyłki przez serwis, nowy towar zostanie Państwu wysłany ponownie.
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: