Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Konkursy na Facebooku znowu są legalne!

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Konkursy na Facebooku znowu są legalne!
wstecz

30.08.2013

Konkursy na Facebooku znowu są legalne!

Mark Zuckerberg i spółka ogłosili zniesienie zakazu organizowania konkursów z użyciem funkcji natywnych serwisu.

Do tej pory regulamin Facebooka przewidywał przeprowadzenie promocji jedynie w obrębie dedykowanych aplikacji, dodawanych najczęściej na fan page w postaci zakładek. Ich mechanizm znajdował się na zewnętrznych serwerach, a więc poza obszarem odpowiedzialności portalu. Ze względu na wysoki koszt, zbudowanie takiej aplikacji nierzadko przekraczało możliwości budżetowe szczególnie mniejszych marek, które angażowały fanów w konkursach organizowanych na wallach, a zgłoszenia przyjmowały pod postacią polubień, komentarzy, udostępnień czy wiadomości prywatnych.

Co prawda niejeden administrator nie zdawał sobie sprawy, iż takie działania nie mieściły się w facebookowym kodeksie, jednak wielu łamało ten zakaz na tyle świadomie i tak nagminnie, że zaczęły powstawać specjalne grupy zrzeszające użytkowników zgłaszających te nadużycia moderatorom Facebooka.

Teraz już praktyka zakładająca rozdawanie nagród na tablicy nie jest uznawana za szemraną. O tym, że była uprzednio przemyślana świadczy fakt wdrożenia kilka miesięcy wcześniej segregacji komentarzy ze względu na ich popularność – dobry sposób na zweryfikowanie zwycięzcy. Na cenzurowanym pozostaje jedynie wciąż nawoływanie do tagowania się fanów na zdjęciach nowego produktu w zamian za obietnicę wygranej.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: