Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Klienci niezadowoleni z Galaxy Gear

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Klienci niezadowoleni z Galaxy Gear
wstecz

29.10.2013

Klienci niezadowoleni z Galaxy Gear

Według dokumentu, który został wysłany do pracowników sieci sklepów Best Buy ilość zwrotów smartwatcha Samsunga jest niepokojąca.

Redakcja portalu Geek.com weszła w posiadanie ankiety wysłanej przez Samsunga do pracowników sieci Best Buy, w której to odnotowano aż 30-procentową liczbę zwrotów Galaxy Gear. Samsung chce wiedzieć dlaczego co trzeci klient oddaje zegarek z powrotem do sklepu. Zamiast ankiety wystarczyłoby chyba przejrzeć liczne testy i recenzje smartwatcha, które delikatnie mówiąc wcale nie są zachęcające. Zegarek jest zbyt drogi jak na możliwości, które oferuje. Krytyce poddawany jest także krótki czas pracy baterii oraz nieczytelny w pełnym słońcu wyświetlacz.

Na razie za wcześnie jest jeszcze by jednoznacznie określić czy "inteligentny" zegarek Samsunga to niewypał. Plotki sugerują, że firma pracuje intensywnie nad drugą edycją smartwatcha mającą wyeliminować powyższe wady.

ŹRÓDŁO: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: