Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Google prezentuje nowy algorytm wyszukiwania!

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Google prezentuje nowy algorytm wyszukiwania!
wstecz

30.09.2013

Google prezentuje nowy algorytm wyszukiwania!

Google przedstawiło nowy algorytm wyszukiwania, który wpłynie na ok. 90% wszystkich wyników w wyszukiwarce giganta.

Google świętuje swoje 15 urodziny z hukiem. Oprócz zmian kosmetycznych i jubileuszowego logo, Google zmienia także algorytm wyszukiwania w swojej wyszukiwarce. To zmienia wszystko.

Nowy algorytm nazywany jest przez pracowników Google'a Hummingbirdem. Koliber pozwala na przetwarzanie dłuższych, o wiele dokładniejszych fraz/pytań zadawanych wyszukiwarce. Poprawiono również wyszukiwanie głosowe.

Podczas prezentacji, która odbyła się w domu Susan Wojcicki - miejscu historycznym, albowiem to właśnie w garażu wiceprezesa Google'a od spraw reklamy, w 1998 roku firma stawiała swoje pierwsze kroki, zaprezentowano możliwości nowego algorytmu.

Jedna z osób prowadzących prezentację - Tamar Yehoshua zapytał o porównanie wartości odżywczych oleju z oliwek i oleju kokosowego. Wyszukiwarka błyskawicznie zwróciła wyniki wyszukiwania zawierające obszerne porównania obu substancji.

Skąd ta zmiana?

Z coraz większej popularności wyszukiwania głosowego. Zadając pytanie werbalnie, zamiast korzystania z naszej klawiatury, ludzie mają tendencję do konstruowania znacznie bardziej złożonych i dokładniejszych zapytań. Nie wspominając już o tym, że wyszukiwanie głosowe jest po prostu wygodniejsze na smartfonie.

Zmiana algorytmu w wyszukiwarce Google'a z pewnością odbije się na ruchu sieciowym. Tysiące serwisów i stron internetowych robią wszystko, żeby zoptymalizować swój kod pod kątem wyszukiwarki Google'a, tak aby ich adres pojawiał się na pierwszej stronie wyszukiwarki. Każda zmiana powoduje, cytując mistrza Yodę "zakłocenie Mocy" - serwisy, które do tej pory cieszyły się obecnością na pierwszych stronach wyników mogą spaść z tej pozycji.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: