Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Facebook wprowadza posty 3D do News Feeda

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Facebook wprowadza posty 3D do News Feeda
wstecz

22.02.2018

Facebook wprowadza posty 3D do News Feeda

Na wielu internetowych stronach można oglądać obiekty w trójwymiarze, bez instalowania dodatkowych rozszerzeń do przeglądarki. Teraz taka opcja debiutuje także na Facebooku.

Facebook wprowadza w czyn to, o czym mówił rok temu na konferencji Oculus Connect. Od dziś użytkownicy portalu społecznościowego mogą wrzucać na swoje tablice nie tylko filmy i zdjęcia panoramiczne, ale też obiekty 3D w standardzie gITF 2.0. Jeśli używacie na przykład aplikacji 3D Connect dostępnej na smartfonach Xperii z Serii XZ to powinniście już być w stanie załadować stworzone w niej pliki na Facebooka.

Wystarczy najechać kursorem na obiekt, przytrzymać lewy przycisk myszy i przeciągnąć go w dowolnym kierunku by swobodnie go obracać. Niestety brakuje opcji powiększenia całej kompozycji. Funkcja nie działa także w aplikacji mobilnej Facebooka i nie wiadomo kiedy zostanie ona dodana.

Kilka znanych marek już skorzystało z nowej funkcjonalności. Wayfair pokazał w poście kompozycję mebli, fanpage filmu „Jurassic World” trójwymiarowy model dinozaura, Sony zaprezentowało model torebki wykonany ich aplikacją, a LEGO kolorowy model papugi z klocków.

Z uwagi na fakt, że stworzenie obrazu 3D jest znacznie bardziej skomplikowane niż wykonanie tradycyjnego zdjęcia trudno spodziewać się, by funkcja spotkała się z równie wielkim zainteresowaniem co zdjęcia panoramiczne, które można wykonać na dowolnym smartfonie. To raczej atrakcja dla sklepów i firm, które chciałyby lepiej zaprezentować swoje produkty i przyciągnąć uwagę odbiorców.

Warto jednak zauważyć, że serwis stara się nadążać za technologicznymi trendami. Niedawno wprowadził możliwość uruchamiania aplikacji VR wewnątrz swojego portalu, a latem opatentował także okulary AR.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: