Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/A Facebook rośnie i rośnie…

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

A Facebook rośnie i rośnie…
wstecz

03.02.2014

A Facebook rośnie i rośnie…

Facebook, podczas telekonferencji zarządu firmy z inwestorami i analitykami, przedstawił wyniki finansowe za czwarty kwartał 2013 roku. Oto najważniejsze z przekazanych nam danych.

W IV kwartale 2013 r. łączne przychody sięgnęły 2,59 miliarda USD, co w porównaniu z IV kwartałem 2012 r., kiedy przychody wyniosły 1,59 miliarda USD przychodów, stanowi wzrost o 63% w ujęciu rok do roku. Przychody z działalności reklamowej wyniosły 2,34 miliarda USD, co w porównaniu z tym samym kwartałem zeszłego roku oznacza wzrost o 76%. Około 53% przychodów z reklam pochodzi z platform mobilnych, podczas gdy w IV kwartale 2012 r. segment ten składał się na około 23% przychodów. Jest to pierwszy kwartał, w którym reklamy mobilne jako źródło przychodów przekroczyły dwa poziomy: 50% udziału i miliarda dolarów. Co więcej przychody z reklam mobilnych w IV kwartale — 1,25 miliarda USD — wyniosły niemal tyle, co łączne przychody z reklam w IV kwartale zeszłego roku.

Liczba użytkowników Facebooka nadal rośnie
Liczba aktywnych użytkowników w okresie dziennym (daily active users, DAU) wynosiła w grudniu 2013 r. średnio 757 milionów, co oznacza wzrost o 22% w stosunku rok do roku. Liczba mobilnych DAU wynosiła w grudniu 2013 r. średnio 556 milionów, co oznacza wzrost o 49% w stosunku rok do roku. Liczba aktywnych użytkowników w okresie miesięcznym (monthly active users, MAU) wynosiła 31 grudnia 2013 r. średnio 1,23 miliona, co oznacza wzrost o 16% w stosunku rok do roku. Liczba mobilnych MAU wynosiła 31 grudnia 2013 r. średnio 945 milionów, co oznacza wzrost o 39% w stosunku rok do roku.

Black Friday (tradycyjny dzień promocji handlowych w piątek po Święcie Dziękczynienia w USA) był dniem największych przychodów Facebooka z reklam mobilnych w omawianym kwartale. Podczas zakupów w sklepach ludzie korzystają z telefonów, a to oznacza, że są na Facebooku. Z badania przeprowadzonego niedawno przez Millward Brown Digital wynika, że klienci w sklepach używają Facebooka 4 razy częściej niż innych aplikacji i wyszukiwarek. Ponad połowa osób, dla których Facebook był źródłem inspiracji do zakupów, stwierdziła, że było to wpływowe źródło informacji.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: