» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE ![]() ![]() Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Serwis komputerów YAMO W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia, Kupujący ma możliwość skorzystania z pomocy technicznej. W tym celu należy zadzwonić na numer Pokaż numer lub wysłać wiadomość na adres
Pokaż email
z opisem zaistniałej sytuacji oraz danymi kontaktowymi. Nasz technik niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia ewentualnych przyczyn problemu oraz postara się pomóc w ich usunięciu. Jeśli konieczne będzie wysłanie komputera do serwisu Yamo Sp. z o. o. należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://www.yamo.pl/serwis-komputerow/zgloszenie i oczekiwać na przydzielenie unikalnego numeru RMA, który trzeba umieścić w widocznym miejscu na paczce. Wpisanie podczas zgłoszenia numeru, wcześniej zarejestrowanej, usługi Door-to-Door uaktywni proces zamówienia kuriera, który w imieniu Yamo Sp. zo.o. odbierze od Państwa przesyłkę z komputerem i dostarczy do serwisu w celu usunięcia usterki. Usługa Door-to-Door gwarantuje użytkownikowi komputera Yamo Engine darmowy transport, w obie strony, za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Yamo Sp. z o.o. i jest realizowana w okresie obowiązywania gwarancji na komputer Yamo ENGINE. W celu uaktywnienia usługi Door-to-Door należy zarejestrować usługę na stronie https://www.yamo.pl/serwis-komputerow/rejestracja. • ZAREJESTRUJ USŁUGĘ DOOR-TO-DOOR • ZGŁOŚ REKLAMACJĘ KOMPUTERA (strona w przygotowaniu - prosimy o kontakt telefoniczny Pokaż numer) • ZOBACZ WARUNKI GWARANCJI |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |