Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
8 i 9 czerwca nie pracujemy31.05.2023

8 i 9 czerwca nie pracujemyInformujemy, że w dniach: 8 czerwca (czwartek) i 9 czerwca (piątek) 2023 roku, firma YAMO nie pracuje.
Zamówienia internetowe złożone w dniach 8 czerwca (czwartek) - 11 czerwca (niedziela), realizowane będą od 12 czerwca (poniedziałek).

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

zgłoś reklamacjęWarunki gwarancyjnetowary na gwarancji zewnętrznej
Tania paczka29.06.2020

Tania paczka

Wciąż mamy dla naszych klientów aktywną ofertę dotyczącą wysyłek towarów do serwisu za jedyne 15zł netto. Usługa dostępna jest dla każdego klienta posiadającego aktywną linię kredytową, który prześle maila na adres Pokaż email z prośbą o przysłanie kuriera podając dane takie jak:
więcej »
Zmiana godzin pracy działu SERWIS30.08.2018

Zmiana godzin pracy działu SERWIS

Informujemy, że od dnia 3 września 2018 ulegają zmianie godziny pracy działu SERWIS w naszym oddziale w Piasecznie.

Serwis
Dotychczasowe godziny pracy: 9:00 - 17:00
Nowe godziny pracy: 9:00 - 16:00

więcej »
BIOS w płytach głównych z chipsetem H100, B150, Z17023.02.2017

BIOS w płytach głównych z chipsetem H100, B150, Z170

Serwis YAMO informuje i przypomina, że aktualnie, w przypadku zakupu płyt głównych ze złączem LGA1151 wyposażonych w chipsety Intel H100, B150, Z170 z zamiarem ich użycia z procesorami Intel o nazwie kodowej Kaby Lake (np. i3-7XXX,i5-7XXX, i7-7XXX czy też Pentium G4600, G4620, G4560 itd.) konieczne może być zaktualizowanie posiadanego przez płytę główną BIOSU*.

Aktualizacji można dokonać pobierając najnowszy BIOS ze strony producenta. Informujemy jednocześnie, że świadczymy odpłatną usługę aktualizacji (patrz cennnik).

więcej »
Patriot SSD Toolbox14.06.2016

Patriot SSD ToolboxSerwis YAMO zaleca używanie najnowszych wersji sterowników do posiadanych przez Państwa dysków SSD.


Patriot Solid State Drive ( SSD ) Toolbox to narzędzie do aktualizacji oprogramowania dysku SSD Patriot zainstalowanego w systemie. Dodatkowo utrzymuje dysk w "dobrej kondycji" zwiększając jego efektywność i wydajność w codziennej pracy i zabawie. Bezproblemowo rozpoznaje podłączone urządzenia SSD i poszukuje odpowiednich doń wersji oprogramowania.

Facebook wprowadza funkcję urodzinowych życzeń w formie wideo

Facebook ogłosił równocześnie dwie ważne informacje dotyczące usługi Facebook Live.

Facebook Live to nic innego jak odbywający się na żywo przekaz materiału wideo, dokonywany właśnie za pośrednictwem najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie. Co ciekawe, jak twierdzi Facebook, inni użytkownicy portalu oglądają tego typu materiały średnio trzy razy dłużej od zwykłych filmów, które są na nim udostępniane.
więcej »
Reklamacje DOA notebooków - zmiany06.10.2015

Reklamacje DOA notebooków - zmiany

Informujemy, że z dniem 06.10.2015 uległy zmianie warunki zgłoszeń DOA (dostarczony, uszkodzony). Procedura ta obejmuje notebooki następujących firm: ASUS, LENOVO, TOSHIBA.
Jeśli chcecie Państwo ubiegać się o tego typu zgłoszenie, reklamowany sprzęt:
  • musi posiadać pełne fabryczne wyposażenie
  • nie może być uszkodzony w sposób mechaniczny

Dodatkowo zgłoszenie DOA musi być zadeklarowane w określonym czasie od zakupu:
więcej »
Nowy firmaware do TRION 10028.09.2015

Nowy firmaware do TRION 100Informujemy, że firma OCZ udostępniła oprogramowanie w wersji 11.2 dla dysków SSD serii Trion 100. Aktualizacja do tej wersji zalecana jest wszystkim użytkownikom, gdyż rozwiązuje ona poważny błąd, który powodował możliwość zawieszenia się nośnika.

Oprogramowanie może być aktualizowane z poziomu pakietu SSD Guru (do pobrania na stronie WWW producenta). Przypominamy, by przed aktualizacją, dla własnego bezpieczeństwa wykonać kopię danych znajdujących się na dysku.

więcej »
Nowe oprogramowanie do SSD ARC 100 i Radeom R703.02.2015

Nowe oprogramowanie do SSD ARC 100 i Radeom R7Informujemy, że firma OCZ udostępniła nowy firmware (1.01) dla dysków SSD ARC 100 i Radeom R7. Najnowsze oprogramowanie rozwiązuje w nośnikach o pojemności 480 GB problem z pamięcią DDR, poprawia stabilność i niezawodność. Poprawka oznaczona została jako krytyczna i wpływająca na stabilność działania komputera.

Aktualizacji można dokonać w kilkanaście sekund za pomocą narzędzia OCZ Toolbox. Producent zaleca wykonanie kopii zapasowej danych znajdujących się na dysku przed dokonaniem aktualizacji.

więcej »
Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcja05.12.2014

Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcjaOCZ jako pierwszy producent na rynku dysków SSD wprowadza gwarancję typu ShieldPlus, czyli szybką i bezproblemową wymianę bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

ShieldPlus ustanawia nowy wymiar jakości usług, a sam producent gwarantuje iż nowe produkty OCZ są niezawodne.

Gwarancja ShieldPlus dotyczy następujących modeli OCZ SSD VECTOR 180, ARC 100, VERTEX 460A, TRION 100 , TRION 150 oraz RADEON R7.

więcej »
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: