Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcja

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcja
wstecz

05.12.2014

Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcja

OCZ jako pierwszy producent na rynku dysków SSD wprowadza gwarancję typu ShieldPlus, czyli szybką i bezproblemową wymianę bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

ShieldPlus ustanawia nowy wymiar jakości usług, a sam producent gwarantuje iż nowe produkty OCZ są niezawodne.

Gwarancja ShieldPlus dotyczy następujących modeli OCZ SSD VECTOR 180, ARC 100, VERTEX 460A, TRION 100 , TRION 150 oraz RADEON R7.
  • W przypadku stwierdzenia usterki wystarczy wejść na stronę https://support.ocz.com/, a następnie wypełnić formularz podając numer seryjny swojego dysku (oryginalny dowód zakupu nie jest wymagany).
  • Po wypełnieniu formularza, firma OCZ rozpocznie procedurę wymiany dysku na nowy. Wymiana dysku nastąpi niezwłocznie i będzie polegała na wysyłce nowego dysku do klienta wraz z załączonym, opłaconym zwrotnym listem przewozowym.
  • Następnie klient będzie zobowiązany do nadania uszkodzonego dysku za pomocą firmy kurierskiej TNT używając załączonego listu przewozowego.
  • W przypadku, gdy uszkodzony dysk nie zostanie odesłany, klient może mieć problemy z uznaniem kolejnej reklamacji.
Widok:

Brak produktów w tym widoku
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: