Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcja

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcja
wstecz

05.12.2014

Gwarancja typu SHIELDPLUS OD OCZ - instrukcja

OCZ jako pierwszy producent na rynku dysków SSD wprowadza gwarancję typu ShieldPlus, czyli szybką i bezproblemową wymianę bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

ShieldPlus ustanawia nowy wymiar jakości usług, a sam producent gwarantuje iż nowe produkty OCZ są niezawodne.

Gwarancja ShieldPlus dotyczy następujących modeli OCZ SSD VECTOR 180, ARC 100, VERTEX 460A, TRION 100 , TRION 150 oraz RADEON R7.
  • W przypadku stwierdzenia usterki wystarczy wejść na stronę https://support.ocz.com/, a następnie wypełnić formularz podając numer seryjny swojego dysku (oryginalny dowód zakupu nie jest wymagany).
  • Po wypełnieniu formularza, firma OCZ rozpocznie procedurę wymiany dysku na nowy. Wymiana dysku nastąpi niezwłocznie i będzie polegała na wysyłce nowego dysku do klienta wraz z załączonym, opłaconym zwrotnym listem przewozowym.
  • Następnie klient będzie zobowiązany do nadania uszkodzonego dysku za pomocą firmy kurierskiej TNT używając załączonego listu przewozowego.
  • W przypadku, gdy uszkodzony dysk nie zostanie odesłany, klient może mieć problemy z uznaniem kolejnej reklamacji.
Widok:

Brak produktów w tym widoku
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: