Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Gadu-Gadu i Allegro łączą siły w zakresie reklamy

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Gadu-Gadu i Allegro łączą siły w zakresie reklamy
wstecz

05.08.2011

Gadu-Gadu i Allegro łączą siły w zakresie reklamy internetowej

GG Network oraz Grupa Allegro poinformowały o nawiązaniu współpracy w zakresie reklamy internetowej.

GG Network to producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu, natomiast Grupa Allegro to operator największej platformy e-commerce w Polsce, między innymi właściciel platformy transakcyjnej Allegro.pl.

Spółki postanowiły nawiązać współpracę w zakresie sprzedaży reklam w Internecie oferując reklamodawcom możliwość dotarcia do milionów polskich internautów. Mają przy tym nadzieję, że będą odgrywać wiodącą rolę na rynku reklamy internetowej i oczekują pierwszych korzyści ze współpracy w kategoriach tematycznych motoryzacja i finanse.

Z najnowszego badania Megapanel wynika, że zasięg wspólnej inicjatywy GG i Allegro obejmujący m. in. witryny takie jak Allegro.pl, Bankier.pl, Ceneo.pl, Otomoto.pl, Gadu-Gadu.pl, GG.pl oraz aplikacje komunikatora Gadu-Gadu i radia OpenFM, wynosi 79,1% i ustępuje pola jedynie Grupie Google (91%).

Szefem zintegrowanego zespołu zostanie Jacek Makowski, który m.in. przez wiele lat zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl.

ŹRÓDŁO: pcworld.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: