Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Użytkownicy Playa dostaną za darmo Showmax

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Znajdź nas na Facebooku


Użytkownicy Playa dostaną za darmo Showmax
wstecz

19.05.2017

Użytkownicy Playa dostaną za darmo Showmax

Posiadacze 4 planów taryfowych będą mieli dostęp do platformy z filmami. Showmax kosztuje, ale klienci sieci komórkowej przez 12 miesięcy nie będą płacili. To efekt współpracy serwisu i operatora. CHIP przygląda się tej kooperacji.

Filmy i seriale z Showmaxa to propozycja, zarówno dla obecnych, jak i przyszłych klientów Playa. Z oferty mogą skorzystać posiadacze planów taryfowych: Formuła Solo (ale nie Solo S), Duet, Rodzina oraz Formuła Biznes Box.

Od momentu aktywacji promocji użytkownik ma dostęp do wszystkich pozycji z filmoteki przez rok. CHIP zapytał, jak długo oferta będzie do wzięcia. Przedstawiciele firm odpowiedzieli oględnie. Padło stwierdzenie o "najbliższych miesiącach". Być może termin upływu promocji zostanie podany później. Po roku bezpłatnego śledzenia wideo oczywiście nadal będzie można korzystać z platformy, ale już za standardową cenę niespełna 20 złotych miesięcznie.

Showmax podsumowuje również swoją krótką na razie obecność w Polsce. Serwis pojawił się u nas w lutym. Byliśmy ciekawi, jak firma poradzi sobie na rynku, zwłaszcza w obliczu wcześniejszego o kilka miesięcy debiutu Netflixa. Poza tym konkurentów w ramach VOD jest jeszcze więcej, choćby Amazon Prime Video czy HBO GO.

Dyrektor Zarządzający Showmaxem w Europie Środkowo-Wschodniej, Maciej Sojka pokazał dane dotyczące rozpoznawalności marki serwisu na polskim rynku. Pod koniec lutego, krótko po debiucie i intensywnej kampanii reklamowej 56% badanych znało Showmax. W połowie marca wskaźnik wzrósł do 71%, a teraz wynosi 75%. Sojka zdradził również jak platforma dobiera swoją ofertę filmów i seriali. Analizowane są dane oglądalności i popularności różnych tytułów zarówno w źródłach legalnych jak i w sieciach torrentowych. Pojawienie się serialu "Stargate" wynikało właśnie z olbrzymiej popularności tego tytułu wśród osób korzystających z pirackich źródeł. Regionalny szef Showmaxa cieszy się z inwestycji w 12 odcinków już kultowego serialu "Ucho prezesa", mówiąc, że był to "strzał w dziesiątkę".

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: