Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Reklamacje DOA notebooków - zmiany

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Reklamacje DOA notebooków - zmiany
wstecz

12.11.2014

Reklamacje DOA notebooków - zmiany

Informujemy, że z dniem 12.11.2014 uległy zmianie warunki zgłoszeń DOA (dostarczony, uszkodzony). Procedura ta obejmuje notebooki następujących firm: ASUS, LENOVO, TOSHIBA.
Jeśli chcecie Państwo ubiegać się o tego typu zgłoszenie, reklamowany sprzęt:
  • musi posiadać pełne fabryczne wyposażenie
  • nie może być uszkodzony w sposób mechaniczny

Dodatkowo zgłoszenie DOA musi być zadeklarowane w określonym czasie od zakupu:
  • ASUS – do 7 dni kalendarzowych od sprzedaży do klienta końcowego, ale nie później jak 30 dni kalendarzowych od zakupu w Yamo
  • LENOVO - do 14 dni kalendarzowych od sprzedaży do klienta końcowego, ale nie później jak 30 dni kalendarzowych od zakupu w Yamo
  • TOSHIBA - do 7 dni kalendarzowych od sprzedaży do klienta końcowego, ale nie później jak 30 dni kalendarzowych od zakupu w Yamo

W celu złożenia reklamacji DOA na notebooki ASUS lub TOSHIBA prosimy o wprowadzenie zgłoszenia reklamacyjnego poprzez system zgłoszeń pod adresem: http://www.yamo.pl/zgloszenie-reklamacyjne/. Jako załącznik do zgłoszenia należy wysłać kopię dokumentu sprzedaży do klienta końcowego.
Odesłanie do serwisu będzie możliwe jedynie po zaakceptowaniu zgłoszenia.
Procedura DOA dla notebooków LENOVO obejmuje tylko przypadki towarów sprzedanych do Klienta końcowego. W celu zgłoszenia prosimy o bezpośredni kontakt z infolinią LENOVO +48 22-295-49-50.
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: