Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Zmiana numerów kont bankowych12.05.2017

Zmiana numerów kont bankowych

Szanowni Państwo, w związku z fuzją banków BPH S. A. i Alior Bank S.A. informujemy, że numery naszych rachunków ulegają zmianie.
Dotychczasowe numery rachunków wywodzących się z banku BPH są w dalszym ciągu aktywne i będą przez okres co najmniej roku.
Niemniej sugerujemy zmianę numerów naszych rachunków już teraz w Państwa systemach bankowych i finansowo-księgowych.
więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Dotacje na innowacje

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania


Dotacje na innowacje

Dotacje na innowacje



Dnia 29 kwietnia 2013 roku podpisana została umowa Nr UDA-POIG.08.02.00-14-282/12-00 z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Przedmiotem umowy jest udzielenie YAMO Sp. z o. o. dofinansowania na realizację projektu o nazwie "Wdrożenie systemu automatyzacji procesów B2B integrującego systemy ERP Yamo i dostawców".

Dofinansowanie projektu wynosi 618 652,00 zł i stanowi 36, 97% kosztów związanych z realizacją niniejszego projektu.

Termin rozpoczęcia realizacji projektu zaplanowany został na 01 maja 2013 roku, a zakończenia na 31 października 2014 roku.

Cel projektu:
Podstawowym celem projektu jest integracja oferty oraz automatyzacja procesu zakupowego zachodzącego pomiędzy naszą firmą a wybranymi naszymi dostawcami. Spowoduje to spadek kosztów obsługi partnerów biznesowych, pozwoli zwiększyć ofertę, przyniesie wzrost efektywności zadań, zwiększenie marżowości, zwiększenie efektywności promocji oraz poprawienie marżowości dzięki lepszemu prognozowaniu optymalizacji zamówień oraz lepszemu dostosowaniu oferty do potrzeb klienta, co w konsekwencji pozwoli podnieść jakość świadczonych usług oraz otworzy przed firmą i kooperantami nowe rynki zbytu, niedostępne ze względu na niemożność sprostania wymaganiom pewnych grup potencjalnych odbiorców.

Opis usług świadczonych przez serwis:
Oferta każdego z naszych dostawców może obejmować zarówno produkty unikalne tylko dla niego, oraz produkty, które występować mogą także u innych dostawców. Zastosowane w platformie mechanizmy pozwolą w łatwy sposób sprawić, że każdy z produktów oferowanych posiada tylko jedną kartę produktu na WWW, oraz jeden jego opis, niezależnie od ilości dostawców oferujących dany produkt. Zmienna jest cena, dostępność oraz okres gwarancji danego produktu, w zależności od tego, od którego dostawcy dany produkt obędzie prezentowany. System umożliwi płynne przełączanie się prezentacji na WWW danego produktu, w zależności od jego dostępności czy ceny u dostawców, oraz priorytetu ważności jaki każdy z dostawców ma zdefiniowany.

Integracja z systemami dostawców, to nie tylko zaimportowanie od nich oferty. To również ciągłe jej odświeżanie, zarówno o nowe produkty, zmiany ilości, cen oraz ewentualne korekty w zdjęciach i opisach produktów, jakie wprowadzane są przez dostawców i wymagają odzwierciedlenia w naszej ofercie. System przygotowany będzie na wszystkie te zmiany, na bieżąco odświeżając stany magazynowe i ceny towarów od dostawców. Aktualizacja oferty o nowe produkty wystąpi w kilku do kilkunastu cyklach w ciągu doby, a odświeżenie zdjęć i opisów w już istniejących produktach raz dziennie. Dzięki temu oferta będzie się aktualizować praktycznie sama, zmniejszając konieczność ingerencji operatora do niezbędnego minimum. Istnieje możliwość zdefiniowania, (zarówno jeśli chodzi o produkty właśnie dodawane do oferty, jak i te, których dane są uzupełniane lub odświeżane podczas importu) priorytetów importowych dla każdego z dostawców.

Moduł integracji obejmuje też proces automatyzacji większości operacji związanych ze sprzedażą Klientowi towarów pochodzących od każdego z dostawców. Każdy zamawiany przez Klienta towar (o ile nie posiadał do tej pory) ma zakładaną w nadrzędnym do WWW systemie sprzedażowym swoją kartotekę, automatycznie robiona jest rezerwacja u dostawcy tego towaru, a w momencie kiedy zamawiany towar zostanie przez dostawcę wysłany do naszego Klienta, automatycznie zostaje wprowadzona do naszego systemu nadrzędnego faktura zakupu towaru, automatycznie powstaną wszelkie wymagane dokumenty magazynowe, a następnie dokument sprzedaży towaru dla Klienta. Operacje wykonywane przez operatora ograniczają się do niezbędnego minimum likwidując zbędne ręczne procesy i oszczędzając zasoby wnioskodawcy.

Zastosowane rozwiązania techniczne:
WEB Serwisy, funkcje XML, EDI

Możliwe sposoby komunikacji:
Wymiana plików XML, integracja za pomocą WEB Serwisów. System będzie pracował z wykorzystaniem technologii terminalowej umożliwiając dostęp z większości urządzeń dostępowych obecnych na rynku.

Potencjalni użytkownicy serwisu:
Dostawcy i odbiory współpracujący z grupą kapitałową YAMO sp. z o.o.

Najważniejsze funkcje serwisu:
- Moduł procesu e-UiAO(Udostępnianie i Aktualizowanie Oferty) – zawierający w sobie:

  • automat do zarządzania cenami,
  • automat tłumaczący nazwy grup, cech, wartości cech produktów jakie występują w systemie ERP/webowym dostawcy na występujące w naszym systemie,
  • automat porównujący oferty dostawców pod kątem ceny i dostępności,
  • menedżer kosztów transportowych,
  • automat weryfikujący linię kredytową,


- Moduł procesu e-SiRZ(Stworzenie i Realizacja Zamówienia) – zawierający w sobie:

  • automat dzielący zamówienie na tyle sztuk ilu dostawców będzie je realizować,
  • automat realizujący zamówienie na towar pochodzący z magazynu Yamo Sp. z o.o.,
  • automat realizujący zamówienia na towar pochodzący spoza magazynu Yamo Sp. z o.o.,
  • automat dodawania indeksów do systemu ERP na towar oferujemy, ale jeszcze go nie kupiliśmy,
  • automat generujący polecenie wysyłki towaru pochodzącego spoza magazynu Yamo Sp. z o.o.,
  • automat pobierający dane o wysyłce spoza magazynu Yamo Sp. z o.o.,
  • automat przeliczający koszty zasymulowane przez nasz system a kosztem faktycznym ,
  • automat dozbrajający zamówienie o dokumentację (dokument sprzedaży, gwarancję etc.),


- Moduł procesu e-mp (marketing, promocja, szkolenia) – zawierający w sobie:

  • automat do e-lerningu,
  • automat przeprowadzający sądy i ankiety,
  • automat okolicznościowy (składający życzenia),
  • automat programów lojalnościowych,
  • automat do mailingu,
  • automat promocyjny, pozwalający również na przełożenie promocji dostawcy na nasze promocje,


Projekt ze strony YAMO sp. z o.o. koordynuje Miłosz Bączkowski, Pokaż email

Numer naboru: WND-POIG.08.02.00-14-282/12

Wartość projektu: 1 673 380,00

Kwota dofinansowania: 618 652,00

Zasięg: Krajowy

Rynek docelowy: Polska i zagranica (firmy)


Portal Unii Europejskiej - http://europa.eu/index_pl.htm
Program Innowacyjna Gospodarka - http://www.poig.gov.pl/
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - http://www.mrr.gov.pl/
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości - http://www.parp.gov.pl/index/main/
Platforma promocyjna Web.gov.pl - http://www.web.gov.pl/


Sprawdź zapytania ofertowe YAMO Sp. z o.o. - http://www.yamo.pl/oferty/

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: