Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Biedronka wprowadza zakupy przez internet

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Znajdź nas na Facebooku


Biedronka wprowadza zakupy przez internet
wstecz

12.04.2018

Biedronka wprowadza zakupy przez internet

Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, uruchomił zakupy online w Portugalii. Do końca roku usługa ma być dostępna na terenie całego kraju, a następnie zostanie wdrożona również w Polsce.

Mieszkańcy czterech portugalskich miast (Lizbony, Sintry, Porto i Mastosinhos) mogą już kupować produkty spożywcze sieci Pingo Doce, będącej tamtejszym odpowiednikiem działającej w Polsce sieci sklepów Biedronka, a także kosmetyki i lekarstwa bez recepty z punktów Bem Estar. Handel odbywa się za pośrednictwem zewnętrznej platformy Mercadao.pt należącej do firmy Fonte-Online. Latem projekt ma być rozszerzony o turystyczny region Algarve, a do końca roku ma być już dostępny dla klientów w całej Portugalii.

Jak wynika zapowiedzi przedstawicieli Jeronimo Martins zbliżona funkcjonalność zostanie wprowadzone w Polsce, choć nie wiadomo dokładnie kiedy:

–Nasze działania w Portugalii są rodzajem testu i punktu wyjścia dla uruchomienia podobnej usługi w Polsce, gdzie funkcjonuje znacznie więcej naszych sklepów niż w Portugalii. Jeronimo Martins musi podjąć decyzję, nie „czy”, ale „kiedy” rozwiązanie zostanie wdrożone w Polsce.

Czy pomysł chwyciłby także w naszym kraju? Nowe sklepy Biedronka wyrastają jak grzyby po deszczu (do końca roku w Polsce otworzy się kolejne 80 marketów) więc marka cieszy się u nas bardzo dużą popularnością. Wartość e-handlu w Polsce szacuje się już nawet na 40 mld złotych i każdy duży hipermarket testuje lub rozważa wprowadzenie opcji zakupów przez internet. Od kiedy obowiązuje zakaz handlu w niedzielę, który nie dotyczy sklepów internetowych, e-commerce ma szansę się jeszcze bardziej rozwinąć.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: