Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Adblock został sprzedany!

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Adblock został sprzedany!
wstecz

05.10.2015

Adblock został sprzedany!

Oto, co wiemy na pewno: Adblock zmienił właściciela. Kto go kupił? Żaden oficjalny komunikat na ten temat nie został opublikowany, więc zapomnijcie o potwierdzonych informacjach. Ale mamy swoje podejrzenia.

Michael Gundlach - twórca Adblocka jednak zdaje się delikatnie sugerować, kto może być tym tajemniczym nabywcą. No bo jeśli Gundlach powiedział, że już niedługo Adblock przystąpi do programu Acceptable Ads (dopuszczalne reklamy), to trudno nie skojarzyć, że jak dotąd jedynym rozszerzeniem, które korzysta z Acceptable Ads jest... Adblock Plus.

A właścicielem Adblocka Plus jest niemiecka firma Eyeo GmbH. Dziennikarz niemieckiego portalu Mobile Geeks, Bernd Rubel, który od lat pozostaje w całkiem niezłych stosunkach z Eyeo kilka tygodni temu twierdził, że od swoich zaufanych źródeł dowiedział się, że Adblock Plus niedługo przejmie Adblocka.

Wszystko układa się w logiczną całość, jednak nie możemy niczego stwierdzić oficjalnie, więc nie stwierdzamy. Jeśli jednak informacje się potwierdzą, program Acceptable Ads zapewne stanie się bardzo gorącym tematem wszystkich firm zajmujących się reklamami w Sieci. Program w skrócie polega na tym, że jeśli ktoś chce aby jego reklama wyświetlała się w przeglądarce użytkownika, który korzysta z Adblocka bądź ABP, musi nieco zrezygnować z jej nachalności i... oczywiście zapłacić za uczestnictwo w programie Acceptable Ads. W Polsce z narzędzi blokujących reklamy w Sieci korzysta ponad 30% internautów - jest to na tyle duża grupa, że zapewne wielu reklamodawców będzie chciało do niej dotrzeć.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: